Benim En Güzel Asya Filmleri


HATIRLANACAK BİR ANI

      Listemin ilk sırasına dramada çığır açmış bu filmle başmadım.Bir çoğunuzun bildiği gibi Türk versiyonuda çıkmıştı ama bu filmi izleyenlere o çok basit gelmiştir.Amaan Türk işi iyidir ya :D Konusu,duygusu,mesajlarıyla hiç uğraştırmadan duygusal insanı hemen ağlatmayı başarıyor.Adamın cool tavırları ,kızın şirin halleri,yoğun aşk kokusu,oyunculuklar hepsi bütünleyici unsur olmuş. Hatta '' hissiz adam diye söylendikten sonra  ''ayy ne kadar romantik ''adam diye bitireceğiniz bir filmdir kendisi :)Tamam spoiler vermiyorum sustum :)  İyi seyirler..

                                                                KURT ÇOCUK

 Bu nasıl bir filmdi demeden geçemiycem.Gerçekten çoook beğendim.Favorimdir.Bir filmden ne bekleriz ne almak isteriz o isteğimize kalmış ama drama ve fantastik bir hava sevenler için harika bir seçim :) Hatta fantastik sevmeyen için bile harika olabilir.Bir günde iki kere izledim pişman  değilim :D

 



ONLY YOU ALWAYS

Yine damara bağlatan bir film daha. Buda izleyip çok beğendiğim sürükleyici ,romantik ve duygusal bir filmdi.Serkeş bir hayat süren,dövüşlere katılan, hayattan beklentisi kalmamış ve karanlık geçmişine bağımlı yaşayan bir adamla , gözleri görmeyen fakat yaşama sevinciyle dolu olan  bir kızın romantik ama bir o kadarda güzel hikayesini anlatılıyor.

                                           

DAİSY (PAPATYA)
Çok beğenerek izlediğim bu filmi en çokta hissettirdiği duygu yüzünden sevdim sanırım.Fakat biraz durgun ilerliyor.Aslında bana pek sıkıcı gelmemişti ama herkes göre durum değişebilir.Koreliler bu kadar duygusal değil  filmleri neden damar demeden geçemiyciğim.Ama iki oyuncuyuda seviyorum ve oyunculuklarına diyecek yok cidden çok başarılıydı :)

A MİLLİONAİRE'S FİRST LOVE(MİLYONERİN İLK AŞKI)

  Dram,romantik bir filmle daha listeme devam ediyorum.Bu film biraz sabır gerektiriyor ama ortalarında başlıyor asıl olaylar.Bence izleyin ve harika bir film daha katın koleksiyonunuza. Zaten şuana kadar anlattığım filmler hep Asya film severlerin izlediği ve bir numaralı filmlerdir.



MORE THAN BLUE (HÜZÜNDEN ÖTE)

Bir fedakarlık içeren aşk filmi daha.Buraya yazdığım diğer filmler gibi buda asla zaman kaybı değil oldukça etkileyici bir film hatta sıkmadan izletiyor kendini.Tabi çok dikkatli izlemek gerekiyor.Her karenin sonunda ayrı bir anlamı çıkıyor :)





FİRST TİME (İLK KEZ)

Sonunda hadi canım dedirticek bir film daha listemde yerini aldı.Bunun hakkında söylenecek en güzel şey ^izle de gör sürpriz^ demek olurdu ama sende haklısın yorumlar önemli :) Filmin Amerikan versiyonu da çekildi ama bunun kadar duygulu değildi.Adamlar yine yapmış yapacağını;) Çok eğlenceli,romantik ama hafif duygulu bir film.Diğerleri kadar çok damara bağlamıyor adamı. Konusu, görselliği, müzikleri ve oyuncuları itibariyle oldukça renkliydi :)


PAİN (ACI)

Bu filmde ne vardı hala anlamış değilim ama çok hoşuma gitmişti:) Hiç acı hissetmeyen bir adamla duygusal bir kızın hikayesi.Etkileyiciydi.Çokta romantiktiiii :)


200 POUNDS BEAUTY

Sonunda romantik komedi bir filme geldik :) Klasik bir konuya sahip olmasına rağmen çok keyifli şekilde işlenmiş.Eğlenceli film izlemek isteyenlere tavsiye edilir :)



DERSİMİZ AŞK

Son olarak bu güzel keyifli filmi sizlerle paylaşıyorum.Sonucuna çok şaşırdığım filmler arasında ilk sırayı alır kesinlikle.Zekice ve romantik bir film :)
Benim en güzel 10 Asya filmi sıralamam bu şekildeydi.Herkese İİ SEYİRLER :D

0 yorum:

Yorum Gönder


up