13 Kiloyu nasıl verdim ? Doğum kilosundan nasıl kurtuldum ?

    


    Herkese merhabalar.Öncelikle bu yazım umarım birçok kişiye ilham olur. Zayıflamak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum yada yapıyorum ama bırakıyorum hemen alıyorum diyorsanız yazım tam size göre.

    Ben 76 kilo ile hamile kaldım.Yirmi kilo aldım ve doğuma girdiğimde 97 kiloydum.Aslında çoğu ödem ve çocukmuş ve çıktığımda tam on kilo gitmişti.Ama dört sene 87 kilo olarak hayatıma devam ettim.Üç kilo verdim beş kilo aldım.hayatım böyle devam etti.Sonra dedim ki yeter artık.Ben kendime eziyet ediyorum.Daha yaşım 27 ben ne yapıyorum böyle dedim ve silkelendim. Arkadaşlar kilo sorunu kesinlikle beyinde bitmesi gerekiyor.İrade o zaman başlıyor.Kaçamak yapmıyorsun ve  sağlıklı besleniyorsun.Yani her şey beyinde bitiyor.Bende her gün bunu kendime tekrarladım.Sonra kendime hiç bir program hazırlamadım. canım ne istediyse yedim.Yavaşta olsa 14 kilo verdim ve  sağlıklı verdim. (testlerimden biliyorum)

    Sabahları bol yeşillik, yumurta salatası, zeytin,peynir,canım tatlı isterse birazcık tahin pekmez, iki dilim tam buğday ekmeği, şekersiz çay. Bu menü benim vazgeçilmez menümdü. Hem doyurucu hem sağlıklı hemde tok tutuyor.Siz nasıl isterseniz öyle yapın kahvaltıyı sadece kızartmalardan uzak durun.Hamur işlerinde ise kontrollü olunuz. Çok yerseniz akşam dengeleyin.

    Öğlen bazen yedim bazen yemedim. Yediğim zamanlarda da bir kase çia tohumlu yoğurt yada bir bardak ayran, bazen ton balıklı sandviç, bazende yoğurtlu makarna yedim.Arkadaşlar bazen canınız çok fast food isterse yiyin. bazen börek,kek,pasta,çikolata isterse yiyin. Ama her zaman dediğim gibi akşama az yiyin yada az kalorili bişeyler yiyin ki dengelesin.Bu diyetimizde önemli olan DENGELEMEK.   

    Akşam yemeğe başlamadan önce bir bardak su içerseniz daha az yemenizi sağlar.Hangi yemek varsa sofrada azar azar tabağınıza alın.Mümkünse bir tabağa koyarsanız gözünüzede çok gelir.Daha iyi hissedersiniz. Mesela beş kaşık pirinç pilavı, bolca salata, kuru yemek varsa beş kaşıkta o yemekten koyun tabağa. Az gelen miktar bir anda çok gelmeye başlayacaktır.Sonra farkedeceksiniz ki aslında sizde küçük bir tabakla doyabiliyorsunuz. Sofradan çok tok kalkmayın. Sonra acıksanızda sorun değil.Ben buna mide küçültme operasyonu diyorum. Çünkü acıktıkça ve yemedikçe vücut kendi yağlarından beslenmeye başlıyor ve midenizde daralmaya başlıyor. Varsın yatağa aç giriverin bişeycik olmaz:) 

    İlk iki ay spor yaptım sonra devam edemedim.Çünkü sporu gerçekten sevmiyorum.Ama sporla daha hızlı kilo verip vücudunuzu daha çok toparladığınız bir gerçek.Ben bu kiloyu beş ayda verdim.Başkaları ayda dört beş kilo verirken ben ayda iki kilo verdim bazen çok verdim. Ama inanın bu hayatınıza her anlamda çok iyi gelecek bir zayıflama şekli.Hiç bir şeyden mahrum kalmadım.Herşeyi yedim ama dengeledim Hayatınız boyunca sıkılmadan yapabileceğiniz bir uygulama.Bu süreçte hiç sıkılmadım. hatta isterseniz bir takım çay kürleri oluyor. Tarçınlı,maydonozlu,limonlu onları da yapabilirsiniz. onlarda zayıflamayı hızlandırıyor. Hiç bir ilaç kullanmadan zayıflamak mümkün.KENDİNİZE İNANIN!

    Arkadaşlar en önemli ayrıntıyı unutmadan söyleyeyim.Kilo sorununuz başka sebeplerden olabilir. Bir doktora giderek kan testleri yaptırmak ve öyle diyete başlamak daha mantıklı olur.Naçizane bir tavsiyedir.

0 yorum:

Yorum Gönder


up