Uzuuuun zamandır bloğumu yetim bıraktım.Hemde o kadar emek vermişken.Fakat bir yazı yazmak, kaliteli bilgiler paylaşmak o kadar da kolay olmuyor.Genelde uzun aralar sonunda güzel bir yazıyla dönmeyi hedefliyordum.Bu sefer sınavlar , tatiller derken kendimi dinlemem baya zaman aldı.Bir sürü parça havada uçuştu durdu.Eksiklerim bir bütün etmedi ve içimdeki ilham öldü sanırken bir anda dile geldi.''Kalk ve artık emeğine sahip çık.Sen yeteneksiz değilsin.'' Evet aynen böyle söyledi.İşte bunun üzerine şuan ne hissediyorsam onu yazdım.Sahalara dönmem için bana baskı yapan dostlarıma da selam olsun :) :) 

9 yorum:

Gülsün Uçar dedi ki...

Sahalara hoşgeldin tatlım. Sonbaharda geri dönerek ayrılığı da utandırmış oldun. İnşallah kalemin her okuyanın yüreğinde ilkbahar hislerinin uyanmasına vesile olur. Bekleyişteyiz bilesin :)

Funda K. dedi ki...

Canıımmm yorumunla bloğuma renk kattın teşekkürler :) Bende seni en kısa zamanda güçlü kaleminle bekliyorum :)

sümeyye dedi ki...

Azizim selam yollamış , almamak olmaz
Ve Aleyküm selam vesselam
Gelişini Nazım Hikmet'ten " Hoşgeldin Kadınım " şiiriyle kutlayalım .
Gelsin sana benden ta Bursalardan :)
Gelişin hemen nasıl da güzel renk kattı sayfaya
Karın kışı beyaza boyaması gibi
Ama böyle çok açma arayı
Olmuyor buralar sensiz
Kendini mahrum etme bizden (:

esra dedi ki...

Allahım burası çok güzel edebiyat kokuyor :)bu yazını fragman kabul edip diğer yazılarını büyük bir hevesle bekliyorum :) elini çabuk tut

Funda K. dedi ki...

Azizim gelmiş asıl hoşgelmiş :)

Funda K. dedi ki...

Esracığım gönlümün zinciri yok, aklımın süzgeci.Dilimden dökülürse kelimeler tutamam ki :) :)

Zeyno dedi ki...

Bloğunuz gerçekten çok başarılı.Ben yeni tanıştım kendisiyle :) Yazılarınız da kendimi buldum.Paylaşacağınız yeni konuları merakla bekliyorum bende.Saygılar...

Adsız dedi ki...

Merhabalar.Bayadır bloğunuzun takipçisiyim.uzun aradan sonra sonunda yazılarınızı okuyabilicez :) Başarılar...

Adsız dedi ki...

benim can kardeşim, bir tanem. fikirlerin bana ışık tutuyor, bu böyle daima devam etsin. bir daha yazıya ara vermenizi istemiyoruz Funda hanım. sen yeteneklisin ve bunu göstermekten asla geri durma. bendee Afra'n :)

Yorum Gönder


up