YeNi YıL mI GeLmİş! KiMe Ne...

                Dünya yeni yıl derdinde biz ömrümüzün bir yıl daha kısalmasının
derdindeyiz.Bu şekilde düşünüpte içlenen olmuş mudur acaba ? Bunca yıl geçti gitti bir gün ''sonraki yılı görecek miyim? ''diye düşünme vaktimiz geldiğinde bu telaşlardan sıyrılırız.Yaşadığım anıları hatırlamam için yada ''bu sene ne yaptım ben'' diye düşünmek için neden son günü bekliyeyim ki? Şahsen ben dönüp ardıma baktığımda neyi ne zaman yaşamışım hatırlamıyorum.Çünkü benim yıllarla aram pek iyi değildir :) Zamanı tutamıyoruz işte tarihi döngü bir kez daha yaşanıyor.Ne 2013 Ocağı geri geliyor nede bir saat öncesi.Herşey,herkes zamanla birlikte değişiyor.Bunun bilincinde olmak insanı olgunlaştırıyor...
              Nedense bir anlayış herkesin dilinde.Neymiş nasıl girersen öyle geçermiş yılın.Ne yani ben şimdi ailemsiz, sevdiklerimsiz, ders çalıştığım ve televiyon dahil herşeyle irtibatımı kopardığım bir yıl mı geçirecem! Olmaaz ya kabul etmiyorum:) 
              Her yeni yılda bir umut gelir bir mutluluk gelir bir acı gelir de insanlığın geri gelmez.Her yeni yılda insanlığımızı kaybetmeyelim diye dua etsek yeter! ! !

0 yorum:

Yorum Gönder


up